Bestellen
Bovenaan de pagina zie je in het midden een balk met daarin "Zoekterm(en)...". Je kunt hier zoeken op ieder gewenst woord.
Om een bestelling te plaatsen kun je in de webshop het artikel middels de oranje knop "In winkelwagen" in het winkelmandje leggen. Als je dit hebt gedaan kun je nog verder winkelen of de bestelling afronden. Wanneer je de bestelling wilt afronden, klik je op de blauwe knop "Ga door naar afrekenen".
Hier controleer je de inhoud van je winkelwagen en kun je middels de groene knop "Ga door naar afrekenen" doorgaan om af te rekenen.
Vervolgens vul je je adresgegevens in, geef je aan of je het artikel wilt laten bezorgen of het wilt komen ophalen en geef aan op welke manier je de bestelling wilt plaatsen. Vergeet niet de voorwaarden te accepteren.
De meeste artikelen hebben wij op voorraad. Als er bij een artikel "Levertijd: voor 16:00u besteld = Als je dit artikel voor 16:00 uur bestelt, dan wordt het dezelfde dag verzonden!!" staat, dan hebben we het artikel op voorraad. Als we de bestelling voor 16:00 uur hebben ontvangen, kunnen we het pakket dezelfde dag nog aan DHL geven. Zij zullen het pakket dan de volgende werkdag afleveren.
Als er "Beschikbaarheid: levertijd 3 - 5 werkdagen" staat, dan hebben wij het artikel (nog) niet op voorraad en kunnen we het pas versturen als het hier binnenkomt. In de meeste gevallen is de aangegeven termijn de tijd waarbinnen wij het artikel versturen. Mocht er om wat voor reden dan ook later geleverd worden, zullen we je hier altijd van op de hoogte brengen en - indien nodig - op zoek gaan naar een passende oplossing.
Het afhalen van een bestelling is altijd mogelijk. Als je een artikel wilt bestellen, om het op een ander moment op te komen halen, kun je via de website je bestelling plaatsen en in het vak "opmerkingen" aangeven wanneer je het artikel wilt komen ophalen. Je mag dit ook telefonisch aangeven of via een e-mail.
Als er bij de levertijd "Als je dit artikel voor 16:00 uur bestelt, dan wordt het dezelfde dag verzonden!" staat, kun je het artikel bestellen op de website. We zullen het artikel dan reserveren voordat je het komt ophalen. Je krijgt na de bestelling altijd een e-mail, waarin we je laten weten of het artikel ook daadwerkelijk op voorraad is.
Als er bij de beschikbaarheid staat aangegeven dat de levertijd bijvoorbeeld 3 - 5 werkdagen is, kun je het artikel op de website bestellen. We zullen het artikel dan voor je reserveren, omdat het op dat moment niet op voorraad is. Zodra we het artikel binnen hebben, sturen we je een e-mail. Je kunt ons dan laten weten wanneer je het artikel wilt komen ophalen.
We zullen altijd ons uiterste best doen om de website up-to-date te houden. Een enkele keer komt het voor dat een artikel toch niet meer leverbaar is, terwijl de website dit wel aangeeft. In dat geval kan het zijn dat we het artikel in onze winkel hebben verkocht. Het is daarom altijd verstandig om eerst te bellen en na te vragen of het artikel ook daadwerkelijk beschikbaar is. Als je van ons een e-mail hebt gehad, is het artikel aanwezig en hebben we dit voor je opzij gezet. Je kunt het dan tijdens onze openingstijden ophalen. Wil je liever na openingstijd komen? Dan kan dit na het maken van een telefonische afspraak.
Meestal wel. Het kan voorkomen dat een bestelling uit meerdere pakketten bestaat. Een enkele keer komt het voor dat deze niet tegelijkertijd door DHL kunnen worden afgeleverd, omdat de verzending van de pakketten via verschillende afdelingen loopt. We zullen altijd proberen om alles in één zending te versturen. Mocht dit niet lukken, krijg je ook meer dan één tracking code.
Je kunt onze winkel tijdens de openingstijden altijd bezoeken. Echter, de meeste artikelen zitten bij ons in een doos en niet elk artikel kan uit de doos worden gehaald om het te bekijken.
Je kunt in één keer zoveel artikelen bestellen als je wilt.
Er is een 'afkoelingsperiode' van 14 dagen waarin je het artikel zonder opgaaf van reden kunt retourneren. Deze periode gaat in op de dag van ontvangst van het artikel. Het artikel kan alleen ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de ontvanger.
De volgende onderdelen kunnen niet worden geretourneerd:
- Speciaal voor u bestelde producten (tenzij deze defect worden geleverd)
Als je een bestelling hebt geplaatst, krijg je direct een e-mail met daarin alle gegevens van je bestelling.
In je account kun je de status van je bestelling zien. Ook krijg je op de dag van verzending een e-mail met de tracking code, waarmee je je bestelling kunt volgen.
Als je een bestelling hebt geplaatst en deze wilt wijzigen, kun je het beste meteen telefonisch contact met ons opnemen. We kunnen de wijziging dan direct doorvoeren. Als de bestelling al bij ons is opgehaald door DHL, zul je het pakket moeten weigeren, waarna het naar ons wordt teruggestuurd en we de bestelling kunnen wijzigen. Neem ook in dit geval contact met ons op.
Als je je bestelling wilt annuleren, kun je dit het best zo snel mogelijk doen. Dit kan zowel telefonisch als via e-mail. Als je dit voor 17:00 uur doet, kunnen we het pakket nog terughalen. Wil je geen ander artikel? We kunnen het aankoopbedrag dan direct terugstorten.
In het geval de bestelling al naar je onderweg is, dien je het pakket te weigeren. Het wordt dan naar ons teruggestuurd. Zodra we het artikel hebben ontvangen, zullen we het aankoopbedrag terugstorten. De kosten voor het verzenden van het pakket worden in dat geval in mindering gebracht op het door ons terug te storten bedrag.
Normaal gesproken hebben we nagenoeg alle artikelen op voorraad. We zijn echter afhankelijk van meerdere leveranciers en distributeurs. Als de leverancier het artikel niet op voorraad heeft of als de distributeur langer over de levering doet, kan het zijn dat we het artikel niet meteen kunnen leveren. Informatie over de beschikbaarheid van een artikel is altijd in onze webshop te vinden.
Het maakt voor ons niet uit of je een bestelling plaats als particulier of als zakelijke klant. Je krijgt in beide gevallen een factuur waarop het btw-bedrag staat aangegeven.
Als je een los onderdeel wilt bestellen, kun je dit het beste via e-mail bij ons aanvragen. Aanvragen voor onderdelen moeten we bij de meeste leveranciers per e-mail indienen. Als we het onderdeel kunnen leveren, zullen we dit direct via een e-mail laten weten. Ook sturen we je dan de betalingsgegevens toe, wat de bestelling versnelt.
Je hoeft niet per se ingelogd te zijn als je een artikel wilt bestellen. Inloggen biedt wel voordelen: je kunt sneller bestellen en altijd de status en een actueel overzicht van je bestellingen inzien.
Je hoeft niet per se een account aan te maken om een bestelling te plaatsen. Het hebben van een account biedt wel voordelen: je hoeft dan niet elke keer al je gegevens in te vullen en je kunt altijd de status en een actueel overzicht van je bestellingen inzien.
Wij zijn een webshop en er volledig op ingericht om bestellingen te plaatsen via internet. Mocht je niet via de website kunnen bestellen, kunnen we telefonisch een bestelling opnemen.
Doordat het bestelproces dan handmatig verwerkt moet worden kan dit wel de levertijd vertragen.